Uspješna priča o internacionalizaciji poslovanja našeg klijenta Q Alijansa

201809.03
0

Tvrtka Q Alijansa d.o.o. iz Zagreba je u prvoj polovici ove godine potpisala Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava u sklopu natječaja: „Internacionalizacija poslovanja MSP-ova“ koji je raspisalo Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta tijekom 2017. godine, a u tijeku je njegova provedba. Ukupna vrijednost projekta veća je od 930 tisuća kuna, uz intenzitet potpore od 84,5%.

Pružanjem usluga razvoja softverskih rješenja u svim fazama projekta, odnosno od same ideje klijenta o tome što želi izraditi do realizacije ideje u gotovo, funkcionalno rješenje, tvrtka Q Alijansa stekla je ugled i ostvarila uspjeh na međunarodnim tržištima, na kojima ostvaruje više od 99% prihoda od prodaje. Uspjeh na međunarodnim tržištima te trajni poslovni odnosi i reference izgrađeni su kroz individualni pristup klijentima, dostupnosti projektnog tima za vrijeme trajanja projekta te pružanjem stručne podrške nakon realizacije projekta.

Q Alijansa d.o.o. uspješno provodeći projekt „Širenje poslovanja tvrtke na međunarodna tržišta“, u punom je smislu „internacionalizirala“ poslovanje te trenutno, uz sjedište u Zagrebu, ima otvorene urede u Belfastu, Los Angelesu, Oslu, Torontu i Zurichu. Vizija tvrtke je postati jedna od vodećih tvrtki u Europi za razvoj softvera, po principu – od ideje do realizacije, a sudjelovanje na nizu specijaliziranih sajmova za što su dobivena bespovratna EU sredstva jedan je od najučinkovitijih načina kako ostvariti tu viziju.

Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta krajem kolovoza 2018. g., raspisalo je drugu fazu natječaja „Internacionalizacija poslovanja MSP-ova“, a moguća potpora kreće se od 100 tisuća do milijun kuna, uz intenzitet potpore do 85% prihvatljivih troškova za mikro i mala poduzeća te do 65% za srednja poduzeća. Više o natječaju možete saznati OVDJE.

Ukoliko Vam je potrebna stručna pomoć u pripremi i provedbi EU projekata, slobodno nam se obratite na službeni mail: info@geniusconsulting.hr